De vraag van Eline (over cocreatie)

De vraag van Eline (over cocreatie)

Eline Van Cromphaut (@Eline_VC) stelde me een aantal vragen in het kader van haar studies postgraduaat Digitale Marketing aan de Ehsal management school. Met deze video probeer ik haar te antwoorden.

Vragen:

  • Wat is volgens u de meerwaarde van crowdsourcing/co-creatie voor bedrijven? En voor consumenten?
  • Kent u nog andere manieren hoe een bedrijf de participatie met klanten kan doen stijgen?
  • Is het voor alle bedrijven mogelijk om een participatiecultuur te implementeren?
  • Zijn er volgens u risico's aan verbonden?
  • Welke factoren zijn cruciaal voor het slagen (zowel intern (werknemers) als extern (klanten))?
  • Moet een bedrijf volgens u intern veranderen om extern succes te kennen in hun crowdsourcing- of ander participatieproject?
  • Met welke verschillende kostenposten moet een bedrijf rekening houden wanneer men aan crowdsourcing/co-creatie wil gaan doen?
  • Hing de implementatie van deze 3.0 kenmerken af van het management? Zoja, welke eigenschappen heeft een typisch 3.0 management team?
  • Hoe ziet u dit fenomeen evolueren?

 

AttachmentGrootte
eline.jpg46.92 KB

Schrijf een reactie

(wordt niet getoond)
  • E-mailadressen en adressen van webpagina's worden automatisch in links omgezet.
  • Regeleindes worden automatisch ingevoegd.

Meer informatie over formateringsopties

Type the characters you see in this picture. (geluidsfragment)
Neem de tekens uit de bovenstaande figuur over. Waneer de tekens niet duidelijk zijn, kunt u het formulier verzenden om een nieuw figuur weer te geven. De tekens zijn niet hoofdlettergevoelig.